Kundeservice / Ofte stilte spørsmål

Hva skjer dersom dere ikke har min vare på lager? Får jeg pengene mine refundert?

Dersom det skulle skje at varelager på nett ikke er oppdatert vil du få en e-post om dette innen senest 3 dager. Pengene som blir reservert på ditt kort ved bestilling blir da selvsagt ikke trukket, men reservasjonen kan i noen opprettholdes en dag eller to, alt etter hvilken bank du bruker.

 

Kan jeg ringe til dere?

Du kan kontakte vår kundeservice alle hverdager mellom 09.00 og 16.00 på telefon; 92855888.

 

Jeg ønsker mere informasjon om en vare, hva skal jeg gjøre?

Vi prøver alltid å beskrive produktene på best mulig måte på noma.no. Har du spørsmål som krever ytterligere utdypning, kontakt oss på e-post: post@nomanorge.no

 

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Bestilling og betaling foregår online. Noma.no mottar betaling med betalingskort. Du mottar ved bestilling en e-post som bekrefter din bestilling.

Når vi har varen og akseptert din bestilling vil vi trekke pengene fra din konto.

 

Er det sikkert å bestille online hos noma.no?

Ved din bestilling godkjennes ditt betalingskort automatisk hos PBS via en sikker server hos DIBS. Alle opplysninger sendes i kryptert form. Du tar derfor ingen risiko når du handler hos noma.no

 

Hvor lang tid går det, før jeg mottar varene jeg har bestilt på noma.no?

Normal leveringstid til adresser i Norge er 2-3 virkedager. Noma.no tar forbehold om at det kan forekomme forsinkelser.

 

Hvor lang returrett har jeg?

Du har 14 dages angrerett, hvis du ombestemmer deg for kjøpet. For å benytte deg av returretten må du bruke returskjema som du får sammen med varene du har bestilt.

 

Skal jeg betale porto?

Bestiller du varer på noma.no for mer en 1000,- er det fri frakt. På varer under 1000,- tilkommer porto på 90,-. Dersom du ønsker å returnere skal du betale returporto for dette.

 

Hva skjer dersom min pakke ankommer når jeg ikke er hjemme?

Noma.no benytter posten for levering. Du vil motta en hentelapp i din postkasse, per e-post eller per sms, som forteller deg hvor du kan hente din pakke.

 

Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg?

For å returnere en vare som du har kjøpt på noma.no må du fylle ut returskjema som fulgte med varen. Du har 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen, som betyr at varen skal være kommet til butikken INNEN 14 dager etter at du har mottatt den. Du står selv ansvarlig for alle kostnader tilknyttet retursendingen.

 

Det er en mangel eller feil på en vare, hva gjør jeg?

Hvis der forekommer feil eller skader på en vare har du i henhold til kjøpslovens bestemmelser en reklamasjonsrett i 24 måneder. Dette betyr at du kan klage over feil og mangler innenfor denne perioden. Noma.no står for transportkostnadene ved retur på reklamasjon.

 

En del av bestillingen min mangler/er feil

På forsendelsesbekreftelsen står alle avsendte varer. Hvis en av disse varene ved en feil ikke er i pakken, ber vi deg om å gi oss beskjed om dette. Vi vil deretter refundere deg for den manglende varen eller ettersende deg denne. Ta kontakt med kundeservice hvis du oppdager at noe er feil i bestillingen din.